To sem jaz. Mama, vzgojiteljica, študentka, podjetnica. Seveda v prvi vrsti in najprej mama. Takšna nepopolna, kot se za pravo mamo tudi spodobi.

Tale kontrastna slika zraven je moj sin. ”Izrezan tatko!” pravijo vsi, od prvega do zadnjega in tako vsaj vemo, da ni od poštarja.

Tole na sliki zgoraj je tatko. Očitno, ne?

V času, ”ko nisem mama”, sem tukaj za vas. Z ljubeznijo ustvarjam vse, kar je povezano z razvojem otroka in res rada sodelujem in delam z mamicami, kot ste ve.

Jap, jaz sem ta, ki stoji za blagovno znamko Razvoj Otroka. Za tistim sivo roza logotipom, ki predstavlja mamico in dojenčka v objemu, hkrati pa se v njem skrivata črki R in o. Ste to kdaj opazili?

Kakorkoli…

Začela sem z rumenim zvezkom na metuljčka, v katerega sem s svinčnikom narisala svojo prvo idejo za logotip, ki ni bil podoben ničemur, sedaj pa s svojo ekipo že pridno načrtujemo izzid knjige z razvojnimi aktivnostmi za dojenčke.

Prvi logotip razvoj otroka

 

Logotip se iz papirja predstavi v digitalni obliki

 

Še zadnji popravki in preoblikovanja,…

 

In tole je verzija logotipa, kot ga poznate danes.

Zgodba z logotipi je podobna celotnemu projetku Razvoj Otroka in nikakor ni bila uspešna iz danes na jutri. Imela sem idejo, ki je bila po mojem mnenju še kar dobra, oblikovati in posneti aktivnosti z mojim dojenčkom in jih na sodoben način približati mladim staršem, predvsem mamicam. En, dva tri in moje delo se tu konča. Uf, kako sem se zmotila!

Tako, kot sem razmišljala, sem tudi naredila. Eno leto sem snemala aktivnosti za dojenčke, za vsak mesec dojenčkovega življenja nove. Takrat sem ob sebi imela samo partnerja, ki me je podpiral in Aljaža, ki je skrbel za oblikovanje spletne strani in celotnega programa. In seveda mojega mini fantka, brez katerega tako ali tako ne bi bilo nič.

Potem so me ljudje, ki se ”spoznajo na biznis” zasuli z bolj resnimi vprašanji.

Kaj pa marketing? Potrebuješ Fb marketing, email maketing, vsebinski marketing, celostno grafično podobo,… Sodelovanje z drugimi? Kdo je tvoja idealna stranka? Kako boš svoj produkt približala drugim? Kako posluješ in izdajaš račune? Si pogledala svojo konkurenco? Ali veš, da za dobro prodajo potrebuješ influencerje? So te podprli strokovnjaki? Kaj pa tvoja izobrazba? Koliko denarja potrebuješ za zagon? Kje imaš stroškovnik? Kako si organiziraš svoje delo? Kdaj imaš čas, da vse narediš?

Mamica majhnemu dojenčku in vse zgoraj omenjeno, plus 100 drugih stvari se je naenkrat zgrnilo name.

Dojela sem, da tako lahko ne bo šlo čez. Sploh ne sedaj, ko moram več ali manj časa posvetiti svojemu malemu bitju. Obvladam delo z otroki, znam razrešit mnoge konflikte, ki se zgodijo v vrtcu, vem, kako reagirat, kadar se pojavi trma, ampak to… to je svet podjetništva in pri tem sem mrzla. Stokrat sem že hotela obupati in stokrat sem se nazaj pobrala. Ko nekaj delaš in v to vložiš 12 ur časa, potem pa se polovica dela sesuje zaradi tehnične napake,..!?

Ampak vztrajnost dela čudeže, vam povem. Zato sem šla plavat in plavam še danes. Ponosna sem na svoje trmaste dneve in ure, ki jih preždim na tem projektu, vem pa tudi, da brez pomoči drugih ni uspeha.

Na moji poti so velik vpliv imeli in ga imajo še:

Podjetniški inkubator Postojna, RRA Zeleni kras, d.o.o., Celjski sejem d.d., Porodnišnica Postojna in Zdravstveni dom Postojna, Gospodarsko razstavišče Ljubljana, Smart Optometry d.o.o.,  Maja’s marketing lab, agencija Nejko, portal Nosečka.net, založba Mladinska knjiga, ekipa dr.Feelgood.si, Zdrava pisarna, trgovina Popek in posamezniki Tibor Pranjić, Aljaž Trenta, Žan Menart, Matic Ozebek, Blaž Lenček, Tjaša Savkovič, Aleš Suhadolnik, Tanja Šušteršič, Maruša Krajnc, Tomaž Stojanovič in moje zveste mamice ter uporabnice spletnega programa Biba, Buba in Baja.

Brez vas mi ne bi uspelo voditi tega velikega projekta.  Zato hvala, ker ste!

P.s. To še zdaleč ni vsa moja zgodba, ampak članek ne sme biti daljši, saj je dokazano, da ga drugače ne bi niti prebrali 🙂